• Font
Reply Message >
Gay拗得返直?
留言者: 撒母耳 留言日期: 2017-11-19 回覆日期: 2017-12-13
留言

我好困惑,唔知點算好。我由細返教會返到大,唔知點解我會係gay!我估因為我跟阿媽多,又同女仔friend d。中二發現自己性傾向有別於常人,開始睇同性色情影像、自瀆。到後來我竟然開始對身邊男性有興趣,有衝動想睇佢地嘅肉體,更加控制唔到自己唔望佢地。我係學校同教會都係基督徒領袖,大家都尊重我,覺得我靈性上比其他人好。但就係因為咁我更加唔敢求助。我知道gay係罪,我好想恢復正常,我唔想去機構求助輔導,我唔想俾屋企人知... 點先得?

回應

撒母耳你好,多謝你的留言。

相信你內心實在很掙扎︰「控制唔到自己唔望佢地(男性)」;而另一方面卻很罪疚,因為是基督徒領袖,並被人尊重「靈性上比其他人好」;你亦很困惑,自己好像有同性戀的傾向,是否可以「恢復正常」?而基督徒領袖的身份使你卻步去求助,亦「唔想俾屋企人知」,以致你更覺孤單、無助。有着以上種種的感受,
Samuel,你一定很辛苦,活在痛苦掙扎中。

從你對自己成長經歷的了解,反映你或多或少從媒體中認識到環境因素在某程度上是會影響一個人的性傾向,但你可否知道一些近期對同性戀治療果效的研究?例如史畢之醫生
(Dr. Robert Spitzer 2001) 及鍾絲和亦侯(Jones and Yarhouse 2007),他們一致證明同性戀是可以改變,而以信仰為基礎的小組治療成功比率,更可高達40% (參本中心網頁之互動平台7/17/2010的回覆留言)

Samuel,不用灰心,你有「想恢復正常」的想法,反映你不想讓自己繼續傾慕同性。很欣賞你的決心。正如上文提及的研究,同性戀是可以治療,而以信仰為基礎的小組治療成功率更高,因為組員間可有彼此扶持及鼓勵,只單靠自己容易氣餒。鼓勵你向「新造的人協會」詢問小組治療的資料,他們是絕對遵守保密原則。

願你早日踏上「恢復正常」康復之路。

鄺保強醫生 (精神科專科醫生)
吳張秀美女士 (高級心理輔導員)

Eng